Strona główna Gospodarka „Jak złowić turystę w sieć?” – odpowiedź wkrótce w Świdnicy

„Jak złowić turystę w sieć?” – odpowiedź wkrótce w Świdnicy

„Jak złowić turystę w sieć? Sieciowe produkty turystyczne w czasach experience ekonomy

To już ostatnie dni rejestracji na jesienną ogólnopolską konferencję turystyczną, organizowaną cyklicznie w Świdnicy na Dolnym Śląsku w oparciu o wnioski Kongresu Turystyki Polskiej, który odbył się tam dwa lata temu. Doroczne spotkanie przedstawicieli branży turystycznej i paraturystycznej, samorządu terytorialnego, świata nauki w tym roku odbędzie się w dniach 10-11 października, pod hasłem „Jak złowić turystę w sieć? Sieciowe produkty w czasach experience ekonomy.

W tym roku organizatorzy proponują uczestnikom dziewięć sesji: plenarnych, tematycznych, warsztatowych oraz panele dyskusyjne. W ich trakcie będzie można dowiedzieć się m.in. jak tworzyć zadowolenie gości, za które będą chcieli zapłacić, jak turyści doświadczają świata, jak połączyć rozproszonych w turystyce i jaką rolę ogrywają w tym ekomuzea, spojrzeć na produkty sieciowe, jako źródło nadzwyczajnych wrażeń turystycznych, poznać modele tworzenia sieciowych produktów turystycznych, organizacyjne i informatyczne wsparcie rozwoju sieciowych produktów turystycznych na przykładzie szlaków kulturowych i tematycznych pakietów lokalnych, porozmawiać o warunkach powodzenia inicjatyw sieciowych w turystyce, sposobach kształtowania nadzwyczajnych doświadczeń gości w oparciu o sieć relacji regionalnych. Nie zabraknie również tematów poświęconych nowej ustawie o usługach turystycznych oraz praktycznego zastosowania RODO w turystyce. Tegoroczna tematyka została tak dobrana, że skorzystają z niej wszyscy – w każdej z prelekcji oraz warsztatów wątki dla siebie znajdą zarówno urzędnicy i samorządowcy zajmujący się rozwojem turystyki w swoich gminach i regionach, przedsiębiorcy i pracownicy sektora turystycznego, przedstawiciele organizacji pozarządowych czy reprezentanci nauki – w zależności od roli, jaką spełniają w turystyce.

– Zachęcam do udziału w tym wydarzeniu przede wszystkim działające w naszym regionie podmioty związane z branżą turystyczną, ale również  moje koleżanki i kolegów z samorządu oraz ich pracowników z urzędówodpowiedzialnych za turystykę bądź promocję, kulturę i sport, czyli dziedziny składające się na turystykę i mocno się przenikające. Na każdej zaplanowanej w tym roku sesji  usłyszą wiele ważnych i inspirujących do rozwoju działań turystycznych podkreśla ważność tegorocznego programu Beata Moskal-Słaniewska, prezydent Świdnicy, gospodarz wydarzenia.

Na liście osób, które wygłoszą prelekcje i poprowadzą warsztaty merytoryczne dla uczestników  są cenieni przez  branżę eksperci łączący naukę z praktyką – m.in. prof. Magdalena Kachniewska, Violetta Hamerska, prof. Armin Mikos von Rohrsheidt, dr Iwona Batyk, dr Elżbieta Wąsowicz – Zaborek, Adam Karpiński, dr Jerzy Raciborski i Adam Stanach. Szczegółowy program można znaleźć na stronie kongresturystyki.pl

Wartością dodaną tegorocznej konferencji są sesje warsztatowe, do udziału w których serdecznie zapraszam każdego, kto chciałby rozwinąć swój turystyczny biznes lub poważnie myśli o rozwoju turystycznym regionu. Chcemy, by brali w nich udział przedstawiciele różnych grup interesariuszy, po to, by wspólnie wypracować jak najlepsze rozwiązania. W trakcie workshopów wspólnie z ekspertami będzie można przepracować wiele problemów, a także zdobyć lub poszerzyć praktyczną wiedzę w zakresie rozwoju turystyki w regionie, rozwoju przedsiębiorstwa turystycznego. Warsztaty adresowane są dla m.in. urzędników i samorządowców zajmujących się turystyką, zarządców obiektów i atrakcji turystycznych, przedsiębiorców – pracowników biur podróży, restauracji, hoteli, producentów lokalnej żywności i pamiątek– mówi Sylwia Osojca-Kozłowska, koordynator wydarzenia z ramienia miasta Świdnicy.

Podczas konferencji zostaną ogłoszone wyniki plebiscytu redakcji Forum Biznesu: Przyjazna Gmina 2018 oraz Turystyczny Produkt Roku 2018 i Turystyczna Usługa Roku 2018, a podczas wieczoru networkingowego dla uczestników koncert zagra  zespół PapaD.

Organizatorami konferencji „Jak złapać turystę w sieć? – Sieciowe produkty turystyczne w czasach experienceeconomy” są  Gmina Miasto Świdnica, Fundacja Symbioza, Dolnośląska Izba Turystyki, Lokalna Organizacja Turystyczna „Księstwo Świdnicko-Jaworskie”, partnerami: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Dolnośląska Organizacja Turystyczna, czasopisma Forum Biznesu, Gazeta Prawna, Rynek Turystyczny, Wiadomości Turystyczne, WaszaTurystyka.pl oraz hotele: Buczyński Medical & Spa ze Świeradowa – Zdroju, Krasicki Resort & SPA ze Świeradowa – Zdroju, SASANKA ze Szklarskiej Poręby, Corum z Karpacza, Uroczysko Siedmiu Stawów Luxury Hotel z Goli Świdnickiej, Dwór Elizy z Długopola – Zdroju.

Rejestracji na konferencję można dokonać jeszcze tylko do 5 października br. poprzez formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.kongresturystyki.pl.

Rzecznik Prasowy

Urzędu Miejskiego w Świdnicy

Magdalena Dzwonkowska

 

BRAK KOMENTARZY

Spodobało Ci się, masz swoje zdanie na ten temat? Skomentuj.Cancel reply

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Exit mobile version