Nowy rzecznik prasowy magistratu

Magdalena Dzwonkowska wygrała konkurs na stanowisko rzecznika prasowego magistratu.

Do konkursu organizowanego przez Urząd Miasta w Świdnicy wpłynęło 8 ofert. Wszyscy kandydaci spełniali wymagania formalne i zostali zaproszeni do I etapu rekrutacji. Skorzystało 5 kandydatów. W składzie komisji konkursowej byli Szymon Chojnowski, Zofia Jakubiak, Joanna Slaus-Komorowska i Maciej Rataj. Po części pisemnej, która odbyła się 12 marca wszyscy zostali zakwalifikowanie do II etapu- rozmowy kwalifikacyjnej.

– Pani Magdalena Dzwonkowska otrzymała najwyższą ocenę podczas rozmowy kwalifikacyjnej, wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów i zagadnień z zakresu samorządu gminnego, prawa prasowego, postępowania administracyjnego Komisja zarekomendowała jej kandydaturę na stanowisko rzecznika prasowego Urzędu Miasta w Świdnicy, a rekomendację tę przyjęła prezydent Świdnicy Beata Moskal-Słaniewska – mówi przewodniczący komisji konkursowej Szymon Chojnowski, zastępca prezydent Świdnicy.

Magdalena Dzwonkowska ukończyła Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Społecznych, otrzymując dyplom magistra nauk politycznych. Również ukończyła studia podyplomowe w zakresie Praktyki Zarządzania Projektami Unijnymi. -Praca w samorządzie nie jest mi obca, przez 16 lat doskonale poznałam zagadnienia z różnych dziedzin samorządu i myślę, że to jest moim dużym atutem. Pragnę pracować dla społeczności lokalnej swojego rodzinnego miasta Świdnicy. Chcę współtworzyć pozytywny wizerunek zarówno Prezydenta Miasta, jak też poszczególnych jego pracowników. Chcę stworzyć taką politykę informacyjną, aby Urząd Miejski w Świdnicy stał się wizytówką dla innych instytucji i urzędów. Mam w głowie mnóstwo pomysłów i rozwiązań, które wzmocnią przepływ informacji oraz zwiększą partycypacje mieszkańców w zakresie wyrażania ich opinii- mówiła Magdalena Dzwonkowska.

Magdalena Dzwonkowska jako nowy rzecznik prasowy magistratu,odpowiadać będzie za politykę informacyjną urzędu, prowadzenie i aktualizację strony internetowej Miasta, przygotowywanie i prowadzenie konferencji prasowych, oraz współpracę z innymi jednostkami w zakresie komunikacji, redagowania komunikatów, ogłoszeń prasowych i innych artykułów dotyczących działalności samorządu we wszystkich kanałach komunikacji.

Spodobało Ci się, masz swoje zdanie na ten temat? Skomentuj.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.