Ograniczenia/zmiany w obsłudze klientów w świdnickim Urzędzie Miasta
Świdniczanie, w trosce o zdrowie oraz bezpieczeństwo mieszkańców miasta Świdnicy, w związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją związaną z koronawirusem, od 16 marca 2020 r. do odwołania w Urzędzie Miejskim w Świdnicy zostają wprowadzone ograniczenia w obsłudze klientów:
– W urzędzie wprowadza się reglamentację ilości wejść.
– Wszystkie komórki organizacyjne urzędu będą pracowały od poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 do 15:30.
– Obsługiwane będą jedynie sprawy pilne. W przypadku konieczności wizyty w urzędzie należy wcześniej kontaktować się telefonicznie z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w celu umówienia się.
– Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miejskiego w Świdnicy można złożyć elektronicznie. Korespondencja odbierana będzie również przy drzwiach wejściowych do budynku.
– Wyjątkiem od powyższych uregulowań jest rejestracja bieżąca zgonów i urodzeń. W tych sprawach pracownicy Urzędu Stanu Cywilnego przyjmują osobiście.
– Z pracownikami Urzędu Miejskiego w Świdnicy proszę kontaktować się:
– telefonicznie – centrala urzędu 48 74 856 28 00 lub bezpośrednio z poszczególnymi wydziałami
– e-mail – [email protected]
– poprzez platformę https://eurzad.um.swidnica.pl/
Zachęcamy do skorzystania z proponowanych rozwiązań. Ponadto, jeśli zajdzie pilna potrzeba przyjścia do Urzędu Miejskiego w Świdnicy, proszę o załatwianie spraw samodzielnie, bez osób towarzyszących, z zachowaniem podstawowych zasad bezpieczeństwa, w tym bezpiecznej odległości co najmniej jednego metra pomiędzy pracownikiem a klientem.
Kasa Urzędu Miejskiego w Świdnicy będzie nieczynna – płatności można dokonywać za pośrednictwem bankowości elektronicznej.