Ograniczenia/zmiany w obsłudze klientów w świdnickim Urzędzie Miasta

Ograniczenia/zmiany w obsłudze klientów w świdnickim Urzędzie Miasta

Świdniczanie, w trosce o zdrowie oraz bezpieczeństwo mieszkańców miasta Świdnicy, w związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją związaną z koronawirusem, od 16 marca 2020 r. do odwołania w Urzędzie Miejskim w Świdnicy zostają wprowadzone ograniczenia w obsłudze klientów:
– W urzędzie wprowadza się reglamentację ilości wejść.
– Wszystkie komórki organizacyjne urzędu będą pracowały od poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 do 15:30.
– Obsługiwane będą jedynie sprawy pilne. W przypadku konieczności wizyty w urzędzie należy wcześniej kontaktować się telefonicznie z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w celu umówienia się.
– Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miejskiego w Świdnicy można złożyć elektronicznie. Korespondencja odbierana będzie również przy drzwiach wejściowych do budynku.
– Wyjątkiem od powyższych uregulowań jest rejestracja bieżąca zgonów i urodzeń. W tych sprawach pracownicy Urzędu Stanu Cywilnego przyjmują osobiście.
– Z pracownikami Urzędu Miejskiego w Świdnicy proszę kontaktować się:
– telefonicznie – centrala urzędu 48 74 856 28 00 lub bezpośrednio z poszczególnymi wydziałami
– e-mail – [email protected]
– poprzez platformę https://eurzad.um.swidnica.pl/

Zachęcamy do skorzystania z proponowanych rozwiązań. Ponadto, jeśli zajdzie pilna potrzeba przyjścia do Urzędu Miejskiego w Świdnicy, proszę o załatwianie spraw samodzielnie, bez osób towarzyszących, z zachowaniem podstawowych zasad bezpieczeństwa, w tym bezpiecznej odległości co najmniej jednego metra pomiędzy pracownikiem a klientem.

Kasa Urzędu Miejskiego w Świdnicy będzie nieczynna – płatności można dokonywać za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

Spodobało Ci się, masz swoje zdanie na ten temat? Skomentuj.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.