Znamy wyniki pierwszych podsumowań efektów ekonomicznych świdnickiego MPK!

Znamy wyniki pierwszych podsumowań efektów ekonomicznych świdnickiego MPK!

Podróżujemy chętniej, lepszy tabor zachęca do korzystania ze świdnickiej komunikacji miejskiej. To już drugi rok z rzędu, kiedy rosną wpływy ze sprzedaży biletów prowadzonej przez świdnickie MPK. Składa się na nią się sprzedaż w autobusach, sprzedaż biletów kartonikowych w kiosku na pl. Grunwaldzkim oraz sprzedaż biletów miesięcznych.
W ubiegłym roku sprzedaż planowana została przekroczona o 123 tysiące złotych. W tym roku dane za 10 miesięcy i połowę listopada pozwalają ze spokojem zakładać, że sprzedaż będzie większa o 100 tysięcy złotych od założeń planu finansowego.
Wzrost dotyczy przede wszystkim przejazdów opłacanych w autobusie – wzrosła ilość transakcji zbliżeniowych, które dziś stanowią połowę sprzedawanych biletów w autobusach. Wartościowo wzrosła sprzedaż biletów przez kierowców.
„Takie wyniki jednoznacznie oznaczają wzrost liczby przewożonych pasażerów” – mówi Tomasz Kurzawa, prezes MPK Świdnica – „co jest wynikiem inwestycji w tabor i nowoczesne technologie. Lepszy tabor zachęca do korzystania z miejskiej komunikacji a jakość, mimo, że kosztuje to generuje dochody”.
MPK finalizuje prace nad dalszymi udogodnieniami: ma to być sklep internetowy z biletami okresowymi. Ma ruszyć jeszcze w tym roku.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o