A czy Ty posiadasz swoją markę osobistą? Warsztaty z Personal Brandingu w Świdnicy już za nami!

fot. Paulina Krakowiak
21 marca w Galegii Fotografii odbyło się bezpłatne spotkanie w ramach Mapy Projektów 20+ 30+ 40+. Tematem przewodnim był personal branding, czyli budowanie marki osobistej. Wykład poprowadziła Justyna Wojciechowska ze SkyRocket, która na co dzień pomaga lokalnym firmom i instytucjom budować wizerunek, komunikację ich marek i relacje z grupami odbiorców. Wśród osób, które skorzystały ze spotkania znalazły się osoby prowadzące swoje firmy, rozważające założenie działalności gospodarczej, chcące wzmocnić wizerunek swojej marki, zmienić coś w swoim życiu, awansować w pracy, rozważające kierunki swojej kariery. Podczas wydarzenia uczestnicy mogli dowiedzieć się, co cechuje wyrazistą i wartą zainteresowania markę, jak budować wizerunek eksperta, kto może go kreować i w jakim celu.
fot. UM Świdnica

Jednym z aktywów w dzisiejszym świecie może być marka osobista. Od jej reputacji zależy często, jak wygląda nasz biznes, czy i jakich przyciągamy klientów, jakie mamy zarobki, czy chcąc awansować bądź zmienić pracę mamy jakikolwiek wizerunek, silną markę.

Spotkanie miało charakter warsztatowy. Dzięki temu uczestnicy mogli zastanowić się nad własnymi markami, ich odbiorem, swoimi dotychczasowymi działaniami, możliwościami, które mogą wykorzystać. Otrzymali pomysły i inspiracje do dalszego działania. Spotkaniu towarzyszyły ciekawe dyskusje i wymiana zdań. Uczestnicy warsztatów, zapytani o opinię, nie szczędzili pozytywnych komentarzy:
„Bardzo chętnie biorę udział w tego typu warsztatach czy wykładach, ponieważ bardzo ważnym jest dla mnie stałe doskonalenie własnych umiejętności i zdobywanie nowej praktycznej wiedzy. Marka osobista to dzisiaj podstawa, jeżeli chcemy wyróżnić się na tle konkurencji, a moja branża wyjątkowo wymaga, aby na początku wzbudzić
w potencjalnych odbiorcach zaufanie. O tym wszystkim wczoraj powiedziała nam właśnie Justyna, w genialny sposób dostarczyła nam praktyczną wiedzę w pigułce.” – opowiada Katarzyna Lipska, agent ubezpieczeniowy Aviva.
„Super spotkanie, w punkt podana wiedza. W tak krótkim czasie udało się też popracować warsztatowo. Do tego świetna atmosfera.” – mówi Mariusz Kamecki z firmy Perun, jeden z uczestników.
Justyna ma wspaniały kontakt z ludźmi. Już po chwili bycia wśród gości, czułam się, jakbym była w gronie uczniowskim na studiach na bardzo angażujacym seminarium! Dostałam ogrom wiedzy przekazywanej w lekki i przystępny sposób” – opisuje spotkanie Karolina Kowalska-Tyliszczak z Centrum Floatingu Ocean Czasu. 
fot. UM Świdnica
Wśród uczestników warsztatów znaleźli się również Wiceprezydent Miasta Świdnica – Szymon Chojnowski, właścicielka marki odzieżowej KORTAS – Aga Kortas, Anna Kozak – wspaniały coach i organizatorka warsztatów z Dialog Zmiany, Ewelina Stolarczyk
z PokaBroche – tworząca przepiękne przedmioty przy użyciu technologii druku 3D, Paulina Krakowiak z restauracji Rynek 43, oraz wielu innych przyszłych i obecnych świdnickich przedsiębiorców, którzy wynieśli z warsztatów coś dla siebie i swoich biznesów.
Niemałym zaskoczeniem była obecność na warsztatach osoby, która nie zaczęła jeszcze nawet liceum. Mowa o Konstancji Kowalskiej, która swój udział w spotkaniu podsumowała w ten sposób:
„Jestem uczennicą klasy VIII szkoły podstawowej. Wzięłam udział w warsztatach, ponieważ chciałabym się kształcić, a zaczynam tak wcześnie, bo później będzie mi łatwiej w dorosłym życiu. W dodatku chciałam się również ukierunkować ze względu na liczną ilość talentów.
Wykład był bardzo ciekawy. Dzięki niemu szufladki w mojej głowie się odpowiednio poukładały. Nie zawiodłam się, a dwie godziny minęły w szybkim czasie. Dziękuję :)”
Aby nie przegapić kolejnych spotkań organizowanych przez Zalogowani 
koniecznie obserwujcie zamieszczane na profilu wydarzenia!
—-
Więcej wiedzy marketingowej znaleźć można na fanpage’u SkyRocket Justyna Wojciechowska lub na stronie www.sky-rocket.pl

Spodobało Ci się, masz swoje zdanie na ten temat? Skomentuj.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.