Halo senior dzwoni

telefon zaufania

Halo senior dzwoni.

Świdnicki Telefon Zaufania dla Seniorów ma służyć tym, którzy potrzebują porozmawiać, podzielić się swoimi troskami, „wygadać się” drugiej osobie, znaleźć pomoc. Jest to ważne szczególnie w czasie pandemii, podkreśla kierownik Domu dziennego „Senior Wigor” Barbara Juszczyk- Gales.

Seniorki- wolontariuszki szkolą się jak rozmowę seniora dzwoniącego przyjąć i przeprowadzić. Jak spowodować, by poczuł się wysłuchany i zaopiekowany, by znalazł pomoc- mówi psycholog Sylwia łopacka, która przekazuje wiedzę paniom pełniącym dyżury przy telefonach. A te trwają od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10- 13. telefon zaufaniatelefon zaufaniatelefon zaufaniatelefon zaufania

Wolontariuszki wyposażone są w dane teleadresowe instytucji, przychodni, szpitali, które mogą być pomocne podczas rozmowy.

Telefon Halo Senior 507 300 002 działa od 15 października, w myśl założenia, że troski i kłopoty dzielone z drugim człowiekiem maleją o połowę.

bzs

Spodobało Ci się, masz swoje zdanie na ten temat? Skomentuj.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.